Case Study instant, słodka chwila z prezentacją treści cz. 1

Obraz mówi więcej niż 1000 słów. Stąd pomysł, na serię wpisów, w których w super krótki sposób pokazażę podstawowe zasady prezentacji treści na stronach www. Przyda się każdemu kto sam zechce popracować nad reklamą swojej firmy w internecie.

Tekst na stronę www został dokładnie przemyślany i ładnie przygotowany w Wordzie. Dodane loga i wprowadzone podstawowe formatowanie pomaga w szybkim przeskanowaniu tekstu w czasie czytania.

czysty-tekst
Niesformatowany tekst, przygotowany w edytorze tekstu.

Żeby wszystko nie wyglądało jak rozsypanka obrazkowa ujednoliciłam rozmiar logo. Ponieważ nie każdy projekt miał logo, a rozmiary ciężko było dopasować, zaproponowałam wklejenie wszystkich logo w biały kwadrat o takich samych wymiarach dla każdego akapitu. Logo zwraca uwagę, tekst, mimo zastosowania pogrubień, ginie. Tekstu jest stosunkowo mało i znacznie różni się długością dla każdego akapitu.

ujednolicony-rozmiar-logo
Ujednolicony rozmiar logo

Rozwiazanie:

Pokolorowanie nagłówków, dodanie ikonek dla dwóch powtarzających się w każdym opisie zdań.

prezentacja treści na stronie www
Atrakcyjna prezentacja treści na stronie www

Taka prezentacja tekstu nie jest oczywiście szczytem projektowania graficznego. Zwiększa czytelność tekstu i jest prosta do wprowadzenia. Warto poświecić trochę czasu na takie ułożenie treści, bo efekt jest zupełnie inny niż wlanie ciągłego tekstu na stronę i dodanie w przerwach logo.

Tagi

Kategorie

Ostatnie wpisy

Archiwa

Anna Zajączkowska Opublikowane przez: