Nie. Lepiej prowadzić aktualny profil firmowy na Facebooku – stosują to ze świetnym skutkiem lokalne bary, restauracje i cukiernie oraz inne małe biznesy świadczące usługi. Niektóre wykupują domeny – tak jak np. http://www.marmoladachlebikawa.pl/ i wklejają na nie przygotowane przez grafika menu oraz link do Facebooka – na którym zawsze są najświeższe informacje, zdjęcia dzisiejszego lunchu, nowości w menu, informacje o urlopie itp. Inne od razu przekierowują na Facebooka – np. cukiernia Umam – www.umam.pl. Niektórzy nie ponoszą nawet kosztów rezerwacji domeny np. bar meksykański https://www.facebook.com/pinata.foodtruck/.
Jako agencja tworząca strony internetowe płaczemy nad tym, że Mark Zuckerberg pozbawia nas pracy ale nie możemy nie zgodzić się, że dla tego typu lokalnych biznesów strona internetowa to koszty, które przekraczają zysk marketingowy. Czasem wolimy takie rozwiązanie niż tworzenie stron www zupełnie bez budżetu.
Lepiej mieć skromną stronę firmy na Facebooku niż po kosztach robić coś czemu bliżej do projektu poniżej :).
Strony na Facebooku prowadzą firmy i instytucje – np. Park Narodowy Wielki Kanion Kolorado – aktualne informacje, zdjęcia, kontakt z odwiedzającymi.