Na stronie internetowej zamieszczamy loga klientów, partnerów itp. Logo to plik graficzny. Czyli dodajemy do naszej strony obrazek.
Proste? Nie do końca.
Żeby nasza lista klientów (partnerów) wyglądała przyzwoicie, ładnie a nawet ciekawie trzeba tym plikom poświęcić trochę uwagi:
1. Zadbać o minimalną jakość pliku z logo – tak żeby znaki były czytelne i piksele nie były rozmazane. Jeśli nie mamy porządnego pliku lepiej zrezygnować z jego zamieszczenia.
2. Dostosować rozmiar obrazu – najlepiej ustalić wysokość. Każde logo ma zupełnie inne wymiary – kwadraty, prostokąty. Trzeba je sprowadzić do jakiegoś wspólnego mianownika, żeby całość nie wyglądała jak wyklejanka przedszkolaka.
3. Marginesy oddzielające kolejne loga. Można to zrobić w pliku graficznym – wklejając po kolei wszystkie loga np. w biały kwadrat i dostosowując w programie graficznym wielkość i marginesy lub za pomocą html’a.
4. Slider – przewijak. WordPress pozwala na instalacje pluginów, w które wgrywamy logo. Nie zwalnia nas to z obowiązku porządnego przygotowania plików tak żeby uniknąć wyświetlania połowy obrazka i innych problemów.
Jak zwykle – warto poświęcić temu trochę uwagi – bo obraz mówi 1000 razy więcej niż tekst 🙂